Share week 2020


Hej, terve, 你好!
Czuję dokładnie tę samą, wielką ekscytację przed pisaniem tego wpisu, co rok temu. Cieszę się, że powstała inicjatywa zrzeszająca blogerów, bo czystą przyjemnością jest móc podzielić się z innymi swoimi ulubionymi blogami, a przy okazji w mały sposób docenić czyjąś pracę. 
Oczywiście blogi z poprzedniego roku nadal uwielbiam i z chęcią czytam, dlatego odsyłam również tutaj: Share week 2019 

Gwoli ścisłości: Share week to inicjatywa rozpoczęta przez Andrzeja Tucholskiego, która jest zwykłym łańcuszkiem, ale za to jakim miłym i sympatycznym! Akcja organizowana jest co roku, aby połączyć sferę blogową. Tegoroczne Share week ma również nieco podnieść na duchu ze względu na obecną sytuację, kiedy całymi dniami siedzimy w domach. 
Tym serdeczniej zapraszam do zapoznania się z moimi faworytami


Wielka trójca

How Gee

To blog, który pomaga mi śledzić, co dzieje się w koreańskiej kinematografii. Nie jestem osobą mocno związaną z Koreą Południową, ale jeśli chodzi o filmy z tego kraju to lubię je sobie włączyć odkąd obejrzałam genialną "Porwaną pamięć". Widziałam ten film przynajmniej trzy razy i nadal mam ochotę do niego wrócić.
Jeśli chodzi o How Gee, to oprócz najnowszych recenzji, lubię także zaglądać na wykonaną przez blogerkę listę 100 koreańskich filmów. Lista została podzielona na 10 postów, gdzie każdy z nich odpowiada za inny gatunek filmowy. Polecam zajrzeć i może skusić się na seans przed ekranem z koreańskimi bohaterami?
adres bloga: howgeepl.com/


Kamelia

Co prawda, o tym blogu dużo, dużo więcej było w poprzednim poście, gdzie miałam przyjemność gościć w wywiadzie Kamelię. Jest to jedna ze stron, która niewyobrażalnie mnie inspiruje i to nie tylko do lalkowania, ale także do robienia zdjęć. Cieszę się, że powstają takie blogi, bo pokazują, że lalki nie są tylko dla tych najmłodszych, a mogą stanowić także sztukę i niezwykle satysfakcjonujące (i pochłaniające do reszty!) hobby. 
Poza tym, czytanie wpisów u Kamelii to miła odskocznia od rzeczywistości. 
polecany post: Ogrodniczki | Dungarees


Rosemary Czyta 

Uwielbiam czytać książki, ale niemałą satysfakcję sprawiają mi również recenzje książek. A jak są tak dobrze pisanie jak w przypadku tego bloga, to już w ogóle! Rosemary to zdecydowanie osoba, którą uważam za wyższą półkę, jeśli chodzi o wpisy i formułowanie opinii na temat danych, często popularnych tytułów. Chętnie czytam, bo mogę się czegoś nauczyć, a wiadomo, że czytanie recenzji jest pewnym ułatwieniem w ich pisaniu. Zresztą, to nie tylko dobry język, ale też piękne zdjęcia wykonane czytanym lekturom. 
Cenię sobie także tego bloga za regularność! 


Blogi, które chcę wyróżnić

Zapachem pisane

Blog, który śledzę praktycznie od samego początku mojej przygody z Pandzią i jedyny o takiej tematyce, który czytam. Można tam znaleźć masę recenzji świeczek zapachowych i to wszelakiego rodzaju od różnych firm. Podobnie jak w przypadku Rosemary i tutaj znajdziemy klimatyczne i cudowne zdjęcia. Martyna jest prawdziwym miłośnikiem świeczek, dlatego jeśli ktoś również interesuje się płonącymi zapachami to warto zajrzeć! 


Neema. 

Kolejny blog związany z lalkami. Jest to nowiutka strona, gdzie możecie znaleźć wpisy związane z tym przemiłym hobby. Z wielką niecierpliwością wyczekuję na kolejne wpisy u Neemy i pochłaniam inspiracje lalkowe. Dobrze poczytać po męczącym dniu! 




Koniec

Ot, taki krótki wpis. Dziękuję każdemu z wymienionych blogów za swoją rzetelną i superową pracę! Proszę jednak pamiętać, że wszystkie witryny, na których kipi od zamiłowania warto docenić. 
Mam nadzieję, że dużo piszecie, macie w sobie spore pokłady kreatywności, a jeśli nie - to po prostu dobre książki/filmy/seriale na wyciągnięcie ręki. Ja w ostatnim czasie przeczytałam niemałą ilość lektur, dlatego oby to przełożyło się na liczbę recenzji tutaj, na Pandzi. 

Trzymajcie się zdrowo, róbcie miłe rzeczy! 
Panda Fińsko-Chińska 

Komentarze

  1. O akcji słyszałam. Słucham czasem podcastów Andrzeja na YT. ;) Z blogów, które polecasz znam bloga Kamelii oraz Zapachem Pisane. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ja Andrzeja znam właśnie przede wszystkim z podcastów na YouTube :)

      Usuń
  2. Boże, popłakałam się <3 Bardzo Ci dziękuję za to ogromne wyróżnienie!!! Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. I also agree that if we respect the work of others with that little attention ... it will make the creator happy and be an encouragement to him.

    Greetings from Indonesia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna akcja ^^ aż z ciekawości sobie podejrzę te blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprawdzę oczywiscie wszystkie polecane przez Ciebie blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tylko blog Rosemary, ale bardzo fajna inicjatywa. Dzięki temu można poznać nowe osoby, a co za tym idzie blogi :) Dziś kochana Pandziu, krótki komentarz, ale następnym razem się rozpiszę, obiecuję <3 Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tą akcję i bardzo ją lubię 🙂
    Zawsze to fajna okazja do odkrycia nowych blogów 😉
    Kojarzę tylko blog Kamelii ,ale chętnie zajrzę na inne blogi ,polecane przez Ciebie 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna akcja! Chętnie zobaczę polecany przez Ciebie blog- Rosemary czyta!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tę akcję ze słyszenia. Pozytywna rzecz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam, po prostu uwielbiam takie blogerskie akcje :) To niesamowicie miłe wyróżnić kogoś, daje mu to motywację do działania. Dlatego też w każdym moim wpisie na dole jest polecajka, niby drobiazg ale myślę, że warto chociaż raz na jakiś czas wspomnieć o swoich ulubionych blogach albo wyróżnić ulubionych blogerów. Jestem całym sercem za! Znam Kamelię i Zapachem Pisane, naprawdę wspaniałe blogi i cudowne autorki :) Resztę chyba znam ze słyszenia, ale chętnie poczytam co publikują na swoich stronach :)
    Pozdrawiam ciepło Pandziu ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. O mój boże, siedze w pracy i płaczę ze wzruszenia. Dziękuję Ci kochana, to dla mnie ogromny zaszczyt. I piękny prezent w taki denny dzień jak dziś (taaa, chyba właśnie zostałam zwolniona, ale z szefem to nigdy nie wiadomo kiedy mu się odwidzi). Nie wiem czym sobie zasłużyłam na takie wyróżnienie, bo jestem pewna, że do pięt nie dorastam tak fascynującej osobie jak Kamelia, którą przedstawiałaś w poprzednim poście, ale jest mi bardzo miło i ciepło na serduszku. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię blog Rozmiary czyta i często go odwiedzam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. znam kilka z powyższych blogów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz czytam o akcji.Lubię czasem obejrzeć koreańskie produkcje. Blogi, które wymieniasz nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez czesto zagladam do Rosemary

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana Pando,
    dopiero dziś po tygodniowej przerwie zaglądam na zaprzyjaźnione blogi, a tu u Ciebie taka niespodzianka! Serdecznie Ci dziękuję, ogromnie mnie ucieszyło to wyróżnienie! Szczerze mówiąc, nie wiem co więcej napisać, bo ze wzruszenia mi odebrało mowę, nawet tą w wersji klawiaturowej... :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te polecenia i cieszę się, że tu zajrzałam. Dodawałam swój komentarz z moimi poleceniami u Andrzeja i zachwyciła mnie Twoja nazwa. Dzięki temu już tu zostanę i będę częściej zaglądać. Ponadto chętnie zajrzę na polecane blogi, bo żadnego nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, bardzo się cieszę, że moja nazwa przykuwa uwagę :D dziękuję pięknie za miłe słowa!

      Usuń
  18. Kilka z tych blogów znam i od czasu do czasu sama odwiedzam, Zaintrygowała mnie pierwsza pozycja - pierwszy raz o nim słysze a zdecydowanie warto jak mysle zapoznac sie z nim blizej :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"Niech pan oczyści swój umysł. Niech pan będzie bezkształtny jak woda. Gdy wleje pan wodę do filiżanki, staje się filiżanką; gdy wleje ją pan do butelki, staje się butelką; gdy wleje ją pan do imbryka, staje się imbrykiem. Otóż woda może płynąć albo może niszczyć. Bądź jak woda, przyjacielu."